tjenatjena

idag ska jag plugga och ringa några samtal sen blir det att göra sig i ordning för stan med janne. jag ska vara med när hon klipper sig också, ska cykla in till stan så jag hinner vara med de sista tjugo minuterna, det är jätte kul att kolla på:) jag måste egentligen också klippa mig.. tycker inte om att att klippas, särskilt när jag vill spara ut mitt hår. men skulle däremot vilja färga håret, eller tona, ljusbrunt. eller jag vet inte, men någon annan färg iallafall. hehe.
idag vill jag i varje fall hitta kläder. hoppas jag har en sån där super dag då man hittar massor. Jag vill hitta tunikor, ett par snygga leggins, ringar och skor. men till ett bra pris :p jaja, nu ska jag börja plugga. vi höres, pusssss.


jag och janne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0