jag är taggad..

taggad på något nytt, något freshhh. vet inte riktigt vad.. men typ på att flytta eller byta skola. båda är helt otänkbart att göra just nu men det hade varit kul. känns som att jag stått på samma ställe rätt länge nu. kan något eller någon bara komma och överraska mig. kanske är det bara så att jag behöver färga håret. så att någonting blir lite annorlunda. mhhh.

imorgon ska jag iallafall till tandläkaren.. wihoo. NOT. men sista året jag får det gratis, så det är ett måste.
det är inte bara tänderna jag ska kolla upp utan nästa vecka ska jag till vårdcentralen och förhoppningsvis få ett svar på varför jag är så trött dag ut och dag in. hoppas hoppas att dom hittar något, och att svaret ska vara något enkelt som att jag äter för lite frukt. ehe, ja.

i helgen har jag inte planerat i princip någonting. känns bra! en sak är bestämt, att jag och linn ska på bio och se prinsessa. år sedan jag var med linn, alldeles för länge. så det känns kul att hitta på något med främlingen! :D

nu ska jag trätta bort sminket sen gå isäng. efter som jag ska till tandläkaren klockan 9:00(!!) imorgon. efter det blir det troligtvis att börja sy upp jackan jag tog med från mormor. puss godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0