ännu en dag hemma..

..och jag njuuuter. min morgon har varit super. jag vaknade upp hos jonas, han gick upp och satte igång ett bad. jag sprang direkt från sängen och hoppade i. galet skönt! höll på att somna där i när jonas sedan kom med frukost. där satt vi och hade det bra. sen duncker kom och hämtade upp oss runt halv elva. dom for till skolan och jag hem. nu är jag jätte hungrig och ska ta mig något att äta. sen kanske blir en promenad idag igen. igår var jag och janne nämligen ute på en promis, vi gick till röbäck och hälsade på kossorna på 4h gården. super söta! sen belönade vi oss med att gå och käka pizza. åh så gott det varrr! åh jag vill ha pizza. ne nu måste jag ta mig något att äta. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0