ny dag

hejsan. på bättre humör idag. så tänkte att jag kunde berätta fredagen med stora drag.
började hemma hos ami, mys och babbel. sen drog vi till krogen krogen där det mest blev dans, super skoj. efter det vart det pizza, galet gott! sen åkte vi hem till johan och badade jacuzzi, hur skönt som helst. sen efter ett bra tag så somnade vi. en riktigt rolig kväll vart det.
idag så har jag inte så mycket planerat. det blir en sväng förbi öb med eve och mamma, bara för att det är kul;p
så nu ska jag gå och göra mig i ordning. vi hörs, puss


(hals lös?)


Kommentarer
Postat av: linnsan

hej!! ja förlåt, alltså det gick super fort o jag glömde också. asså jag for hem på morgonen (sov hos eric) sen så kommer jag på när jag e hemma att jag skulle hjälpa jessica, så far in till stan snabbt o direkt jag kommer dit började vi. men vi ska ju vara där på lördag så :D

2009-10-19 @ 17:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0