FUCK SCHOOL

(bara få som förstår var rubriken kommer ifrån ;p) hehe

sitter iallafall på skolan. inte så najsss. vi har uf och resten av mina arbetsvänner är på praktik. så nu sitter jag här ensam och vet inte vad jag ska göra, för det enda vi bestämt är vad vi ska ha.. inte något annat. så jag kan ju som inte börja skriva grejer när jag inte har någon aning om något :O få se hur det blir. idag är det iallafall fredag! najsnajs. synd bara att vädret är sämsttt. men äsch, vi har ändå haft hur bra väder som helst länge nu med sol varje dag. så jag ska inte klaga.
nu sitter jag och väntar på att sanna ska komma. hon ska förhoppningsvis kunna hjälpa mig med lite ideér att skriva om ang uf. men först ska jag ha träff med min haldledare torsten klockan tolv. jaja, nu ska jag fortsätta spela harpan. cyaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0