vad gör jag uppe nu?

jag och jonas idag. och frågan är ju varför
jag inte satsade på att bli en basketspelare?

KING!

jag sitter just nu i mitt vardagsrum med svidande ögon,
de skriker efter sömn. vad gör jag uppe nu?
imorgon är min plan att hinna plugga ett tag, ringa efter sommarjobb, ta en promenad och plugga till provet på onsdag. allt låter okej förtutom pluggandet till provet. provet är inte roligt, psykologi skit.
men annars är allt okej med mig, helgen har varit bra. och vet ni vad? igår bastade jag i nittiofem grader! super jobbigt att andas var det.

nästa helg, eller torsdag, då ska jag och jonas till en stuga. vi ska mysa framför brasan, fiska och bara vila. längtar! och på lördag blir det fest. ne, nu måste jag verkligen gå och sova. vi hörs, pusshej!


Kommentarer
Postat av: Ida Björck

ursch, prov är aldrig kul .. men lycka till :)

2009-05-18 @ 08:25:11
URL: http://idahbjork.blogg.se/
Postat av: Carita

åh, vilken fin bild! och lycka till på provet. :)

2009-05-18 @ 20:02:08
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0