snart.. somnar.. jag

hejsan. har varit jätte trött hela dagen, blev lite sent igår. men lyckligtvis har jag sovmorgon imorgon. 11:35, en timme senare slutar jag och jag funderar på att ta en sväng på stan. hade varit kul att hitta något nytt! alltid kul att hitta något nytt!
jag rensade min garderob idag, tror jag var lite hårdare än vanligt.. eller. mja, varje gång jag rensar garderoben åker kanske tre plagg. "jag kommer ändå använda den här någon gång" eller "den kan vara bra om jag behöver en extra tröja". dom rörs aldrig där dom ligger, längs ned i garderoben. men ändå lär jag mig inget?
det är nog två, tre plagg jag funderar på att sätta ut på tradera som knappt är använda.  hellre få en liten slant för dom än att dom ligger i min garderob och ruttnar. jag taggar mer nya sommarkläder! godnatt

and peace, fast bak och fram. hihi PUSS

Kommentarer
Postat av: sanna

puss på dig sötis!

2009-05-13 @ 18:29:16
URL: http://sanaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0