när tar pluggandet slut?

hejsan alla fina. idag har jag pluggat i stort sett hela dagen. weii till mig. alla arbeten ska vara inne innan fredag 00:00. så jag kommer inte synas ute på ett par dagar, adjö.
imorgon har jag en engelska redovisning, sen efter den måste jag plugga till läggdags. torsdag har jag nationella tal och eventuellt ett prov, efter det måste jag plugga till läggdags. fredag, plugga, plugga och plugga.
min underbart roliga vecka.. men i helgen ska det firas med brännbollsyran och fest. hoppas det blir bra väder och en riktigt kul helg, det kommer jag förtjäna. om jag hinner med allt dvs :S jag måste! be för mig, det kan behövas. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0