tänkte bara skriva..

det förra inlägget hade jag aldrig publicerat, så blev att jag gjorde det nu istället.
ikväll har varit en super kväll. jag och sanna tog bussen till sandra där hon och amanda var. vi förfestade ett tag senare drog vi till x3m (amanda hade gratisbiljetter weiii). men det var en riktigt värd kväll på x3m, kanske roligaste gången tom. jag tycker inte annars att x3m är så kul.. men aa, lyckat. och ännu bättre, sandra sa att jag kunde få komma och rida med henne någon dag. suuuper kul!
nu ligger jag hemma iallafall, imorgon ska jag till stan och köpa två vår/sommar jackor. jätte fina. så då blir det jag och sanna som glider runt på stan. kvällen har jag ingen aning vad som händer. men nu tror jag att jag är nykter nog att sova men..

..denna bild är från när jag och syster lekte lite. jag sminkade henne sen tog vi lite roliga bilder. tänkte bara visa snabbt. kanske kan sätta ut några av de roligare bilderna sen.

super fina syster

vi hörs pusspuss

Kommentarer
Postat av: eve

HALLÅÅÅ MÅSTE DU HA BILDEN TYP SÅDÄR STOR...

TA 300 IST

2009-03-15 @ 18:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0