bygdsiljum

riktigt riktigt kul dag. fem av fem toasters.

vi for lite senare än planerat, jag steg upp 7:15 men det visade sig senare vara ganska onödigt. vi tog oss iväg runt 9:30 någongång.
och jag måste erkänna, för att inte ha åkt på fyra-fem år så gjorde jag nog ganska bra ifrån mig. var lite skakis på benen och vågade inte riktigt satsa som jag gjorde förr men jag är nöjd. jag kanske fick lite för höga förhoppningar om mig själv och testade att åka i några hopp. haha, de små eller långa hoppen gick bra men när de högre kom fick jag panik och ville inte längre. testade på två "högre" hopp och mitt i luften, på båda, ångrade jag mig. jag försökte sätta mig ner (fortfarande i luften) och benen flyger och jag får ont. en gång tappade jag andan och fick as ont i bröstet. när jag skrattade värkte det. jag låg kvar där på marken ett tag, efter ca en minut var jag på topp igen. det vart tyvärr inga hopp som på bilden i förra inlägget. men snart så ska ni se! ruggigt kul var det ändå.
kom också in på en sån där jäääättteee brant backe. förut åkte jag alltid i sådana backar, var as skoj. men nu när jag är som nybörjare igen vågade jag inte. men som sagt, jag jonas och gb sneddade över och hamnade i en sådan backe. jag vart as arg och hade samtidigt panik. hur kunde jag våga förr? nästan så att jag trodde jag skulle dö.
klockan 14:30 började vi packa ihop. vi tog en sväng förbi mormor och morfar, där bjöds vi på pizza och cola. jag och eve kände oss as dumma. men hon vart typ sur när vi sa emot så det var bara att tacka och bocka. efter det åkte vi hem. älskar att åka bil på kvällen, det ska vara mörkt och hellyse på, åka igenom skog och mysiga byar.
nu är jag hemma, vi kom hem ca 19:30. så är riktigt trött nu. vart några timmar längre än planerat, men en super kul dag har det varit med mycket skratt.
tack jonas, eve, matte och gb.

snabb satte in lite bilder på oss. blev inte så mycket bilder så ni får nöja er med de här.




och jonas fick lite kramp. gölle :)



PUSSPUSS. SOV GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0