framåt lördag

hej. idag är en bra dag, om man bortser från huvudvärken. imorse hann jag i stort sätt bara fika och kissa innan jag och mamma drog iväg till öb och myrorna sen hm nere på stan där jag köpte de två vår/sommar jackor. najsigaaa! ikväll blir det nog en lugn kväll. jonas är hundvakt så blir väl cHill hemma hos honom mfl. gick och la mig rätttt så sent igår, kring 4:30, så är riktigt trött idag. hade stuttit perfekt med lite gottes, cola och en bra film till ikväll.

jag, syster och sanna ska planera in en kväll då vi ska ha sy-lan. super kul! vi har alla ritat lite skisser på plagg som vi vill sy. det är så roligt! så hoppas jag lyckas ådstakomma något fint. har några ideer som jag verkligen vill sy. önska mig lycka till och vi hörs puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0