lite info ba

min helg har varit super. jag tror varje dag varit kul? hehe, helgen har ju så många dagar.. men i fredags x3m, riktigt kul. lördag, for först runt med mamma och kollade runt på affärer sen på kvällen blev det chilll med jonas, duncker, jansson, johan och peron. vi såg först ett tag på melodifestivalen, men ingen tyckte att det var speciellt underhållande. så killarna for och spelade biljard med mattias, simon och gb och jag och sanna följde med in till stan och tog en fika istället. vi är duktiga på babbel haha. sen åkte jag, jonas, johan och peron till jonas och såg film. idag har jag och jonas ätit pannkakor hos hans mor och sedan ville hon bjuda oss på bio. så jag och jonas for och såg "hemma värst, borta bäst". mys pys.
är lite nervös inför imorgon också, första dagen på praktiken. men jag tror det kommer gå bra. i mitt horoskop stod det att jag skulle vara sällskaplig och lätt att komma överens med praktisk taget alla imorgon. hehe, och det tror vi ju på ;p
kl 15:00, då jag slutar, ska jag gå till stan och möta johanna. vi ska ta en fika. (har blivit mycket fika på slutet?) då blir det mer babbel, men kan man någonsin få nog av det?
nu måste jag sova så jag tar mig till praktikplatsen i tid. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0