im bored

ligger hemma i min säng och måste verkligen börja plugga nu! jag håller på att skriva en uppsats om Dissociativ identitetsstörning, den psykiska sjukdomen när du har två eller fler personligeheter. riktigt intressant och jag kan skriva tusen sidor om den. men det är det som är mitt problem, det blir aldrig något stopp på uppsatsen. jag bara fortsätter och fortsätter skriva. men jag måste verkligen avsluta den nu, innan tolv inatt ska den vara inne annars blir det ig i kursen.
så som ni redan kanske har förstått så kommer min kväll endast bestå av pluggande. jag som ville hitta tid denna lediga vecka att fara på myrorna och hitta kläder att sy om. hade varit så kul! men som det ser ut nu så blir det plugg. usch. men hoppas jag kan tränga in myrorna någonstans. sen har jag ju tyg hemma också som jag gärna skulle vilja göra något av. jag vill ha kläder, kläder och kläder.

tycker mycket om denna kjol. snygg och slapp.

Kommentarer
Postat av: sanna

2009-03-09 @ 23:26:19
URL: http://sa'

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0