HJÄLP

hejsan. ligger i min säng just nu, ska egentligen inte sitta vid datorn nu. ska nämligen upp sju imorgon. jag, jonas, eve, mattias och gb bär av till.. åh har glömt vad det heter.. aa en skidbacke. jag ska åka slalom, eller snowblades? visst heter det så? haha mitt minne. men jag är hur skraj som helst. har inte åkt på fyra-fem år. något nervis. helst skulle jag vilja slippa men det är ju så kul och jag vill ju inte att det ska ha gått sex-sju år innan jag åker igen. så jag får väl ta och skämma ut mig lite, det är inte så farligt. ehe. men hoppas det går bra och blir kul.

ikväll började det med att jag mötte upp sanna och vi tog en fika. det var super mysigt och vi satt där länge. sedan gick vi och träffade pojkarna, jonas, duncker och johan. jag kan säga så här, de två sistarna pojkarna var inte speciellt nyktra. jonas har ju ej fyllt arton än, stackarn:)
vi gick hem till sanna och hemma hos henne vart det mer mys.
alltså, sammanfattning: en mysig kväll.
nu måste jag verkligen ta och sova. men är inte sov sugen alls. men men, får räkna får eller något.

hade tänkt att göra några liknande hopp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0