great

hejsan ni.
tänkte bara snabbt berätta om min kuliga kväll.
jag, syster, linn, johanna, sören och julia for till megazone för att spela? kan man säga spela? äsch, vi spelade fortet. det var super kul, men faktiskt svårt. hur klarar små barnen det? de kan de inte göra, det får de inte göra. jag, eve och linn klarade tre celler, tre celler av tjugosex. säg det inte till någon. men det var helt enkelt inte vår dag. ehe ..
det var ju det sjukaste hur mycket vi svettades. jag vet inte hur länge sedan det var jag svettades så mycket (år). ännu en anledning till att jag måste börja träna. kondis på topp, alltid. efter fortet stannade vi och snackade en massa, super mys.

tagga imorgonkväll!

nu måste jag gå och lägga mig. ska upp runt tio för att börja göra mig i ordning för stan.
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0