fniss

jag kunde bara inte låta bli.

johanna skrev ett skärm meddelande på aperget något i stil med "skriv ett roligt blondinskämt"

En av dem skrev denna kluriga fits:
haha,, jag är ju blondin :p Men jag och Sally (Min blondin kompis :) läste en bok med blondin skämt för inte så länge sedan,, men jag är ju blondin så inte minns jag ngt av det =p är man blondin så är man... jag är ju typ som ett helt ända blondin skämt :p nej skojja
.

haha det är så tråkigt så jag nästan tycker det är kul.
hon är ju så fiffig bara.

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHHA, såg du de?



jag var ju hövding;)



hahahahahaha, jag berättade det för mamma, hahahahaha...så galet :P

2009-03-02 @ 00:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0