efnw fflfafpoefgnö

hur ska jag hinna? jag ska först göra klart denna psykande uppgift, "höh". sen ska jag göra klart en hemsida på tio kapitel, jag ska söka praktikplats och tusen till uppgifter som hade varit bra att göra klart. hur ska jag hinna det på en vecka? sen vet jag ej när de två proven som jag än inte gjort ska komma. och det provet jag har kvar sen ettan. när ska jag hinna göra allt detta? jag kommer snart sprängas. jag vill inte ha någon praktik utan jag vill plugga dessa veckor så jag kan få någon ro. kommer jag någonsin få det? jag vet inte vad jag ska ta mig till.
jag gjorde nyss en sån där skolenket, på alla frågor om skolan svarade jag att den var sämst. eller på det flesta iallafall. våra lärare är dumma. men jag måste ju vara ärlig.
im 2 c00l 4 school, fuck it. yäääää
hejdå, arg och less.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0