sommarlov

hejsan. har inte skrivit på ett tag nu. haft mycket för mig. just nu sitter jag hemma, käkar chokladmuffins och dricker mjölk. gud vad jag längtat hem. länge sedan jag satt hemma och bara var själv, hemskt länge sedan.

lite som hänt:
skolavslutningen var kul! det är så roligt när man går på en liten skola. vi fick se på magdans, sånger, små teatrar mm och som avslut var det godisregn. efter det satt vi hos ami och på hennes baksida. senare på dagen så åkte jag, ami och hennes syster alex på "hundträning", de tränade hundarna till att kunna stå och gå fint på utställningar. så söta vovar! jag vill ha.
igår for jag till draggen för att gratulera alla 90:OR (damp) som tog studenten. okej, inte alla. men sanna, johanna, jens och kusin jonte!
på kvällen firade vi, som många andra, att vi fått sommarlooov. jag hade kul! men det var nog mest för att jag var så onykter. det skönaste var ändå att komma hem till ami. linn köpte chips, dipp och godis och så startade vi en film. nog för att jag såg fem minuter av filmen, men det var mys ändå! idag har jag varit på stan, inte najs. jag har tagit en tablett nu men tidigare idag allså, jag har inte mått bra. blä.

nu är iallafall sanna påväg hit. tror det blir mykväll. puss

från gårdagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0