MEN TJEEENA

juste, droskan i fredags var galet najs. hahah, hade gaaanska svårt att kliva upp ur sängen på lördagsmorgon. tror ni benen värkte från allt dansande? jaaa. kanske blir på fredag igen, fast några fler denna gång. och yeees, en till bra nyhet: mikaela ska klippa till mitt hår!! men det blir på söndag, vill nu nu nu ju. men jag får ett galet najs pris av henne.
allså jag är as sugen på popcorn och cola. haha. jaja hejdåååå, puss och godnatt!

föresten, den här bruttan har de största naturliga brösten i världen. Säxi




jag är bara liiite uttråkad.


Kommentarer
Postat av: AMANDA - ♥

omg. dem där måste vara tnga :O

2009-06-29 @ 22:04:10
URL: http://aujmalm.blogg.se/
Postat av: Alina

Godnatt! =)

2009-06-30 @ 00:32:51
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: julia!!

vad roligt att hon kunde klippa ditt hår, ho är jätteduktig! så fort jag kommer hem vill jag se hur det blev! puss!

2009-06-30 @ 09:25:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0