sena nätter

de senaste dagarna har det inte hänt så mycket. jag, linn och eve har varit hemma hos jessica två nätter. söndag natt, tror jag det var, och igår natt. båda gångerna har vi varit uppe till fem-sex på morgonen. det är något med jessicas hem, det blir alltid sena nätter? mh.. sliiitet iallafall. men det har varit jätte mys, som alltid. utöver det så har jag inte så mycket mer att berätta om de senaste dagarna. film, slapp och ica maxi typ? aa, jag kommer typ ändå aldrig ihåg vad jag gjort typ dagen innan. jag har nog bland de sämsta minnet..
imorgon blir det nog en slapp dag. ska vara hemma en dag! och snart är det ju midsommar! super kul. finns några "halv planer", men inget som är bestämt. sen så fyller ju älskade syster ARTON på torsdag. också super kul!

och här har vi eve som snart är artonåring ;D

finis!

PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0