information

Namn: emma jonsson
Födelseplats:
umeå
Bor:
umeå
Ögonfärg:
blå/grå, tror jag? hehe
Hårfärg:
mellan blont typ
Skostorlek:
36
Civilstatus: pojkvän
Höger eller vänsterhänt:
höger
Skor som du bar idag: mina träskor, fast i gummi.
Dina svagheter: ibland kan det vara en svaghet att jag är envis. jag tar åt mig saker lätt, får ofta dåligt samvete i onödan. det är det jag kommer på nu.
Rädsla: att bli våldtagen!
Första tanke när du vaknar:
hur mycket är klockan?? iallafall nu på sommarlovet. hatar att vakna typ två.
När somnar du:
shit. allt från elva till sex.
Pepsi eller Coca Cola: 
svår fråga. neeeee. coca colaaa!!
McDonalds eller Burger King:
Jag har ätit på burger king en gång i mitt liv. jag var typ liten då. men hata donkan. så burger king!
Adidas eller Nike:
adidas.
Lipton Ice Tea eller Nestea:
nestea.
Choklad eller vanilj:
utan tvekan, choklaaaad.

Svär du? inte svära, gud är nära, han kan höra, med sitt öra. är det så den går? hur som helst hehe. nej, jag svär inte.
Sjunger du?
jag älskar att sjunga! jonas fick just lyssna på min vackra operasång. den var najs.
Duschar du varje dag?
nope snope.
Röker du?
mjoo.
Gillar du skolan?
vem kom på den frågan? dum var den. dööh
Tror du på dig själv?
svår fråga. denna var lite smartare än den förra iallafall. ne jag vet inte. ibland.
Kommer du överens med dina föräldrar?
ja, för det mesta.

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol?
ja.
Rökt? ja.
Shoppat? ja.
Ätit en hel ask müsli?
nej? varför? och ask?
Ätit sushi?
nej, har aldrig ätit det. men vill prova!
Stått på scen?
nej, men jag vill! kanske med min operasång? mh..
Skejtat?
nej, men jag har skillzz. i promise.
Bakat?
ja.
Stulit något?
nejnej.
Ljugit?
jo det har jag nog.
Kysst någon?
självklart, min babuu.
Kramat någon?
ja, kramas är mysigt.
Varit full?
ja, vilket ledde till att skämma ut sig, vilket ledde till youtube..
Blivit kallad hora?
usch nej.
Busringt någon?
ne. men gud så kul, det var länge sedan.
Gjort något som du ångrade?
ja, alltid. varje månad är det nog något. ehe.
Fått IG i nått ämne eller på något prov?
jo.............
Kastat en sten på nån ruta?
men nej?
Hur vill du dö?
lugnt och smärtfritt iallafall.
Vad vill du bli när du blir gammal?
gammal? aja. jag vill bli massor. jag skulle vilja testa på att vara makeupartist, arkitekt, frisör, jobba med djur, med folk som har det svårt. aa osv.
Antal människor du skulle ge ditt liv för?
shit, så där kan man ju inte fråga. beror helt och hållet på hur situationen var.
Antal CD-skivor du äger?
ingen aning. har några hits for kids, robyn, pink nerpackade någonstans.
Antal piercings?
jag har hål i ögonbrynet, men ingen piercing där. lite less på den.
Antal tatueringar?
jag önskar att jag kunnat svara ja. as taggad på en!
Hur många gånger har du varit med i tidningen?
ingen aning. en, två kanske.
Vad ska du göra i sommar?
jag har planer men inga pengar? damp.
Vad ska du göra i vinter?
om jag fixar 10 000kr så åker jag till thai med linnsan. me waant. annars -en vanlig vinter.
När tar du studenten?
varför den frågan? egentligen skulle det varit i år, men nästa år... morrrrr.
Vad gör du efter gymnasiet?
norge kanske. sen resa en massa utomlands, uppleva grejer. jag vill också utbilda mig sen.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba?
som sagt, kanske norge. men måste spara ihop innan jag far så. aa, sverige.
Vad händer till helgen?
midsommar, partYYYY. yao.
Vad vill du helst göra just nu?
mysa med jonas!
Vill du ha pojk/flickvän?
jag har redan. jonasälskling.
Vad tittar du först på hos killar/tjejer?
kroppsspråket, utstrålning, om man kan säga så.
Vem av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?
hoppas på linn!
Vem är den perversaste person du känner?
ingen som jag känner är pervers. usch.
Hur gammal är din största kusin?
ingen aning. jag har så många.
Nämn något du är stolt över hos dina föräldrar?
för att de aldrig slutat kämpa.
Bästa sommaren i ditt liv, och varför?
det kan jag inte svara på, eller rättare sagt -den vet jag inte svaret på. hoppas på att det blir denna.

Kommentarer
Postat av: linn

"Vem av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? hoppas på linn!"



haha det hoppas jag också :(

2009-06-18 @ 14:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0