ännu en alldeles för sen kväll

hej alla goa och glada. jag ligger i min säng och känner hur ögonlocken hänger. vad gör jag uppe nu? men innan jag ska sova så tänkte jag skriva en rad eller två.
mitt sommarlov har varit jätte najs hittils. det som hänt är -slappats och festats. typ det, aa.

har just klickat runt på bloggar. har hamnat jätte mycket efter bland mina favoritbloggar. så fick lov att kolla igenom hundra stycken nu. orkar inte bli ännu mera efter ju! men vet ni vad jag känner för? "ne". jag vill bli helt naturlig. eller inte helt, ska fortfarande raka mig under armarna och så. men jag vill inte ha smink eller färgat hår.  vill inte se tillgjord ut som. det är så fint att se naturlig ut. men grejen är, hur bra trivs jag i det? men jag kan ju testa?

något till jag vill göra, som verkligen plååågar mig. jag vill gå på stan, på rean och köpa kläder! så taggad. men ne, emma har inge sommar jobb. inge pengar på hela sommaren. mprrr r. jag som vill vara i stockholm med beccish och linn och sanna, glassa och leva livet. jag vill på festivaler och träffa människor, lyssna på lady gaga. jag vill åka utomlands med alla mina vänner!
ne, jag orkar inte rabbla upp alla etttusenelvafemtio saker jag vill göra i sommar. gah. men heheheheh jag är lycklig ändå... .. det är ju så roande här i umeeeh punkt hejdå

aa och frågan är ju hur jag ska kunna somna nu med alla dessa tankar som kom upp. skit också. och jag som ska till sannas stuga imorgon morgon. ja, jag kan ju alltid somna i solstolen. puss, hejdå igen. sovgott

"det vart ju en rad eller två"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0