sol och bad

kan det blir bättre?

eftersom det har varit underbart skönt väder idag tog vi chansen att fara och bada. vi badade i klabböle, älskar att bada där. åka med strömmen! så jag, jessica, ami, emma, sanna, emilio och david for iväg och  plaskade i vattnet. eller det var bara jag, ami, emma och sanna som badade. super kul iallafall. ikväll vet jag inte vad som händer. det blir nog att umgås med jessica, amandam, ami mfl. david tog lite bilder medans vi badade som ni säkert kommer få se sen.

och juste, igår så grillade jag, johanna, jessica och julia. satt och mös på johannas baksida med lite cider och lekar. kommer nog också bilder från det inom kort. men nu ska jag göra något vettigare än att sitta här vid datorn. ha sen super kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0