now I leave you again

hejhej. jag har glada nyheter. på onsdag åker jag till stockholm med linn och rebecca. dom är fina vänner dom :) tack ni, verkligen! jag är sjukt taggad. jag tror, eller jag vet att alla vi tre är det. det kommer bli galet najs! egen lägenhet med två najsiga tjejor. aa, vi bestämde det igår att vi skulle åka på onsdag. så jag är skit nervös, jag har inte riktigt förberett mig än, mentalt. men det kommer.
imorgon ska jag på stan, köpa lite små grejer och så. sen åker jag och rebecca till linn för att planera lite.

är lite frustrerad för en sak. mikaela är sjuk, så hon kunde inte klippa mitt hår idag.. buhu. aja, jag får väl åka till stockholm och se ut som.. aa jag vet inte vad.

men jag är ju rätt cool ändå måste jag erkänna. se bara:

puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Kul att åka till sthlm. =)

Vad ska ni göra där?

2009-07-06 @ 15:19:25
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0