bored

hejsan. har varit hemma hela dagen igen. är helt slut i kroppen. och jag får utbrott snart..... min näsa kittlar det i hela tiden som om jag ska nysa och då forsar det tårar från ögonen. jätte jobbigt!! och det är typ en gång av hundra jag nyser.
imorgon hoppas och ber jag att jag vaknar upp frisk. hade varit så skönt. men jag är på bättringsvägen, jag kan iallafall få fram orden nu.
jag vill ha sol också. sol och frisk imorgon hade varit toppen! nu ska jag se på någon sämst film men eve och pappa.. jag har ju så mycket för mig.. är sååå uttråkad. hjälp.


Kommentarer
Postat av: ♥ novembersara - det lilla extra.

Vad bra blogg du har. Följa varandra via bloglovin=

2009-07-21 @ 10:54:10
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: linnsasn

ja vilken bra blogg du har;) haha.

babe, jag kan svära att jag har det tråkigare än dig!! jag ringer när jag kommer till umeå. puss

2009-07-21 @ 19:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0