uttråkad, och underhåller mig med kläder

jag sitter i min säng och kollar ut genom fönster. det söar och ser allmänt dystert ut, grått och vitt. idag är jag hemma från skolan. hade inte så stor lust att sitta och snora på fler lektioner. och nyss fick jag veta att jag är ledig imorgon också, hur uttråkad kommer inte jag vara då? just nu funderar jag iallafall på att ta en promenad. men jag tycker det är så tråkigt att gå ensam, vill alltid gå med någon och inte har jag någon mp3 heller. ja, frågan är ju hur jag ska lösa detta?

men nu hade jag tänkt att städa mitt rum, usch fy och blä.
men först..

här är lite av kläderna jag ska beställa från ellos. sen ska jag också köpa en massa bas- linnen och tröjor som inte är så roliga att se på, så de behöver jag inte visa. ni kanske kan få se allt när jag köpt det? vem vet.. .. ;)

haha nu när jag sökte efter mina kläder så hittade jag mer att köpa. som de två sista plaggen. det kommer sluta med att hela studiebidraget ryker. och tvåan ska ärmarna vikas upp på, mycket finare så:) ehehe. men nu måste jag hinna städa rummet innan mam och pap kommer hem. puss vi höres sen!




Kommentarer
Postat av: Lisa

å snygga :)

2009-01-10 @ 20:41:57
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: Lina

åå så snyggt. älskar jackan

2009-01-13 @ 18:33:45
URL: http://wiretowire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0