till alla känsliga läsare, akta bild

hejsan. är hemma hos jonas nu och påväg att gå isäng. snart skola så, det blev ändå lite för sent.
jag är så nervös, jag bestämt mig att sluta röka, tredje gången gilt. bröt nyss av och brände upp de sista tio ciggen jag någonsin kommer äga. ni får förvänta er irriterade och griniga inlägg hädanefter. jag har nyss varit inne på en massa hemsidor som hjälp att bli mer säker. det ända jag oroar mig över är att viktökning är vanligt när man slutar röka. men håller på att övertala mamma och pappa (eller pappa) att köpa en orbitrek, så det ska inte bli någon viktökning för mig inte. hoppas jag. ne det ska det inte.
men det är inte den mest passande tiden att sluta, det stod på hemsidorna att "du ska sluta under en så stressfri tid som möjligt". aaaja, skolan börjar och plugg är den största stressfaktorn i mitt liv. ni får be för mig, det kan behövas. men jag får 2000kr om jag slutar, och om jag fortsätter röka MÅSTE jag ge jonas 500kr. så nu ska jag sluta röka, hellre nu när jag ändå bara rökt i ca fyra år än när jag rökt i tjugo och det är femtio gången svårare. haha ser ni hur mycket jag försöker övertala mig i denna text. om jag fortsätter skriva kommer det bara komma en massa om sjukdomar som rökning ger osv osv. har så mycket att skriva, men jag får fortsätta imorgon med att skriva om alla negativa saker om rökning och om hur jag lagt upp min plan för att hålla mig borta från dumheten. så bered er på en massa ointressant skitsnack. pusspuss


denna bild hjälper mig lite känner jag..... ....  ... uschhhhh




Kommentarer
Postat av: the presidento!

DU E SKIT DUKTIG! vad roligt att du ockso har bestemt dig nu. o tenk po alla pengar du sparar till shopping med mig ;) hihi.



svar po din kommentar: klart att jag kan kopa dig ett longt linne, men grejjen e den att de knappt finns no kleder har de jag e nu. men jag for se om jag hittar ner jag far tillbaka till korat igen! :) jaa, helt klart att vi borde ha en pluggo-dag. vi borde velja en dag o alltid ha den dagen, vi for inte flytta om den eller nogonting. sen borde vi infora en dag iveckan do vi hittar po nogonting roligt. bara du o jag. tex/ ata ute, bio, bowling, laserdome, fika, shoppa etc. eller va sageru?



shit skolan......... jag gick in o kollade po progress, o SOKLART hade jag 20 stycken saker att gora. fatta va mycket! galet alltso. bara galet. men jag ska nog allt kempa po:) bara ge allt, sen -puff - ere sommarlov o allting e frid o frojd. hoppas jag iallafall po. de loser sig alltid som du sa. hehe.



imorgon blire att dyka i de stoooora havet, shit. nervos! holl tummarna for mig att de gor super bra. :) jag saknar dig so sjukt mycket. vi ses snart. love uuuuu



ps/. jag e bokstavligen VIT. bajs. har ju inte hunnit sola nogonting nu heller iochmed att hela dagen gor till att dyka o sont.... bajs. aja:P puss!

2009-01-06 @ 12:13:40
URL: http://ljjnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0