ner

hejsan och ledsen för dålig uppdatering. har inte orkat sitta vid datorn. just nu sitter jag på skolan och väntar på att lektionen ska börja. slutar 11:20 idag. jag funderar starkt på att gå till något fik och bara ta det lugnt efter denna lektion. tänkte rita lite mera kläder som ska köpas eller sys till sommaren. och just nu är jag på sådant humör, jag har tusen ideer i huvudet. synd att jag inte har någon kamera så jag kunde visa lite av alla mina ritningar. har ritat två linnen som jag verkligen skulle vilja sy. har också med mig min skrivbok, där jag skriver om allt. mitt huvud skulle spricka om inte jag hade min skrivbok. tack till dig. nu måste jag vara social med läraren och klassen. ska få igen ett prov, pirrigt! (vg) wei. pusshej, ha en underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0