nattinatti

men vad gör jag uppe nu?
måste sovaaaa!


- bild från turkiet. gjorde den lite mindre, allt får ni inte se! det var den enda sovbild jag hittade. så den får duga. plus att de flesta av mina läsare är ändå mina vänner så det spelar inte så roll ;)


jag är ju ledig från skolan imorgon (WEIII) så skulle egentligen kunna vara uppe länge men har ganska tidiga planer ändå. jag som hade hoppats på sovmorgon. detta är bokat för morgondagen:
  • dragonskolan för att kolla på modevisning
  • stan med förhoppningsvis amanda, annars någon annan männsiska
    (måste hitta något plagg till nästa punkt)
  • amandas födelsedagsfääääst
måste just nu göra det jag tycker är det absolut jobbigaste innan jag går till sängs, nämligen ta bort sminket. tycker det är super tråkigt. så hejdå och vi höres imorgon. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0