lonely

sitter just nu i mitt klassrum och suckar. jag insåg, när jag redan var här, att jag har sovmorgon idag. hur kunde jag glömma det? men nu sitter jag här iallafall. helt ensam i ett svart klassrum. men lite skönt är det, en stund (1 h) ensam och helt i tystnad. jag håller på att rensa "kläder mm" mappen. kan sätta ut lite saker som jag tycker om. jag planerar redan för fullt hur jag ska se ut i sommar. och jag snackar om att jag vill leva i nuet. men är så taggad på sommar så jag kan bara inte låta bli!
efter denna lektion så blir det stan med syster, vill hitta något fint till amandas födelsedags fest :) puss

en massa coola linnen ska jag skaffa och de här skorna från monki SKA jag få tag på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0