hej tionde januari

ni förstår inte hur mycket jag längtar till sommar. kan inte sluta tänka på den!!! jag önskar att det vore tionde juni istället. då hade jag just nu varit påväg och cyklat ner till kajen, tagit en glass och solat med vännerna. jag vill fara på festivaler, bada och bara ha det skönt. men våren kan väl också vara fin.. . mh.

idag har jag ingen aning vad som händer. jag och jonas kanske ska ner och ta en fika på stan senare. igår hade vi vår 1½ års dag:) så vi funderar om vi ska fira den eller inte, isåfall blir det en fika bara. annars är det inga planer. vågar knappt gå ut, idag är det ju första dagen på mitt ickerökarliv. nerviss. men jag är bestämd så.

här är två gamla sommarbilder. sen 06 :)
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Såg härligt ut :)

2009-01-14 @ 14:01:11
URL: http://mialindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0