hej linnsanälskling

hehe läste nyss din blogg, dina tre inlägg som jag låg efter med. du har rätt att tjata. är så dålig på att skriva, särskilt när det är lov. tar mig aldrig tid.

men din nyår lät mysig ju:) och gud vad kul med dyk grejen! att ni ska göra det ändå. du måste skriva allt om vad ni får göra och så. gah vill också!

efter nyårsafton har inte mycket hunnit hända. jag har varit med jonas mfl. bara tagit det lugnt. ikväll var vi med amanda och johan som kommit hem från hemavan nu. vi spelade spel, intimt och våghals. det var kul, och kanske lite pinsamt till och från. men det måste det vara ibland:)

nu ligger jag i min säng. första kvällen på tusen nätter jag sover hemma. ne, men jag tror inte jag sovit hemma någonting på lovet. möjligtvis en kväll? ;p det är både därför jag sover hemma men också för att imorgon ska jag och mamma besöka myrorna. ska kolla om jag hittar något kul.

haha önskar att jag hade lite mer intressant att skriva linn. kanske att jag plötsligt var i thailand eller något.. eller att jag hoppat fallskärm eller sett en giraff (har alltid velat se en irl) men detta är allt jag kan bjuda på.

imorgon blir det nog bio med älskling, kanske "yes man". den verkar kul!

om du vill kolla på lite bilder från nyår så gå in på evelinadjies.bilddagboken.se.
är bara några få men kanske kommer in några på bloggen inom snar framtid.
ska spela lite spel nu sen sova. cya och pusspusspuss linn <3
saknar dig till tuuusen, men det vet du ju redan:)

Kommentarer
Postat av: the presidento!

Antligen har du skrivit!! Ah, myrorna - vill ockso shoppa second hand juuu :P Vi tva for gora de nar jag kommer hem:) Jag skriver till inlagg nu.. Puss love and miss u.

2009-01-03 @ 09:57:43
URL: http://ljjnn.blogg.se/
Postat av: the presidento!

Antligen har du skrivit!! Ah, myrorna - vill ockso shoppa second hand juuu :P Vi tva for gora de nar jag kommer hem:) Jag skriver till inlagg nu.. Puss love and miss u.

2009-01-03 @ 09:58:09
URL: http://ljjnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0