happyface

hejsan. idag har det varit en skön dag, nu när jag tänker efter. min bror simon fyllde 23 år så vi har firat honom. vi åt faktiskt pizza, det har aldrig hänt att vi ätit pizza på någons födelsedag? men det var gott! nackdelen med pizza är att jag alltid vräker i mig hela på två minuter. så får alltid magont. men det är det värt.
har beställt från ellos nu också. alla tre, jag mamma och eve. jag vart tvärsnål och köpte bara de lila linnet (bild i förra inlägget). fast glömde legginsen som jag ville ha, buhu. men imorgon ska jag och eve på stan så kanske hittar några där. ska också kolla efter en pojk tshirt. älskar dem, inget slim efter kroppen. ba mys.

jag känner mig glad. och detta humör vill jag vakna till imorgon så bäst att jag sover snart.
anledningen till mitt bra humör är, *trumvirvel* jonas!!!!! super oväntat. men han är den bästa, finaste och goaste pojkvännen man kan ha! och inte heller långt kvar tills linn kommer hem, det gör ockå att humöret håller sig uppe! hon är superdupermega bra.

här är lite bilder sen vi var utomlands i agusti.
bild1, vi åker båttur. "ät och drick hur mycket ni vill". vad tror ni jonas utnyttjade mest?
bild2, jag impar lite och är bara allmänt cool.
bild3, på hotellet och käkar middag.
bild 4-5, kommer inte göras om, någon gång, aldrig.




nu ska jag läsa lite glamour sedan sova. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0