2 cool 4 school

sitter på skolan och är halvdöd. jag är hur trött som helst efter att jag spenderat natten hos linn. vi somnade inte speciellt sent men ändå är jag helt slut. det blev ingen lunch med mamma idag, vi ska ta den nästa onsdag.
efter denna lektion, som slutar om ca en timme, så ska jag hem. gissa vad jag ska göra då? .. soooovaaaaa! gah, längtar. sen ikväll tror jag att jag ska ha myskväll. köpa lite gottes och bara slappa framför tvn. måste dock träna på redovisningen till imorgon men efter det. åh, är så less på alla prov och redivisningar som vi har, heeela tiden. nästa vecka blir det prov och en till redovisning. och antagligen kommer det dyka upp något till att arbeta med. men jag ska inte klaga. jag har en lektion varje dag förutom torsdagar. men vi har så mycket att göra ändå! hur hänger det ihop?
men nu måste jag fortsätta arbeta. vilket roligt inlägg det blev med fakta om min skola. jaja, ska fortsätta pluggish. sov gott

jag vill vara där istället! nu tack.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0