min dag

jag vaknade hemma hos jonas. vi tog en promenad med novis.
sedan slappade i några timmar innan vi begav oss till my crib.
där var voven, YBERSÖT!! galet. men eve fick allergi, så det gick
inte som jag hade hoppats. sedan vart det mer slappande efter
vi ätit middag. runt klockan nio gick jag och jonas till stan, han ville
tydligen bli ägd i biljard? ah känns så skönt att säga det! sedan
gick vi hem och mös hemma hos mig. han somnade i min säng
så det blev att sova här istället. är själv väldigt trött nu, så vi hörs.
jag får se vad som hittas på imorgon. tycker, fast än det är lov, att
söndag är en slappar dag. + på måndag måste jag vara på topp,
måste ha en massa energi både i kroppen och knoppen. tihhihi

HEDDÅ PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0