kvällen

väntar på att anton ska vara klar för att fara. då ska han skjusa mig till jonas.
var egentilgen planerat att jag skulle gå till röbäck med moster, mamma och hon skulle ut och gå. men jag vart för lat och tog den enkla vägen, bilvägen. får alltid lite dåligt samvete, för jag rör mig alldeles för lite. men jag kan skylla på att det är kallt? aa det gör jag.

och jag måste bara säga! i förrgår så kom mammas kompis och hälsade på henne på jobbet. de hade med sig sin hund. och gissa vad, mamma fick ingen allergi :O så nu ska dom komma och äta middag hos oss på lördag, och vovis. plus att de sa att vi kunde få låna honom i en vecka om vi ville. från ingenstans, är jag glad eller glad? ska bli så kul!
så hoppas vi får ha honom ett tag nu under lovet, hade blivit överlycklig då. vi ser ju. puss hejdå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0