the old days

läste nyss min gamla blogg. allt låter så roligt! "åh vilken kul helg jag haft!" typ varje vecka. festerna lät super roliga och mer saker hittades på då. men det var sommarlov också. jag är så taggad på sommarlov, men vem är inte.. det känns fortfarande inte som att det kommer slå någon av de tidigare.
jag hade inte roligt varje dag av något sommarlov men om när jag tänker på dagarna då, och detta sommarlov så känns det som att de förra ändå kommer vara bättre. det känns som att folk var enklare då. inte så invecklade och svåra som nu. men jag vet inte. detta sommarlov har jag iallafall planerat upp så här; jag ska inte stressa till saker, vilket jag har väldigt lätt att göra. jag ska ta det mycket lugnt och fara till stuger och bara sola och fiska. sen självklaaart festivaler. typ två stycken kanske. umgås mycket med jonas, mycket ensamma också. vi måste fara till den där stugan i lycksele själva som vi gjorde förra sommaren. det var huuur mys som helst och jag njöt till tusen. så många sådana lugna saker som att fara iväg med vännerna och bara ha det skönt. känna luuuugnet när skolan äntligen är borta för ett tag.
ja, så. ska plugga nu. vi höres och önska mig lycka till på provet imorgon. ;D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0