gosaker

två bilder
nyktra jag och min älskling linn.          jag och jonas i sommras. jonas söt och jag mh.

ikväll blev det en lugn kväll. jonas kom till mig efter skolan och vi bara mös en massa. jag njuter verkligen av hans sällskap, pöss. vi for till sanna där duncker, johan och jens också var med. vi fick blåbärspaj. passade perfekt efter alla trettiotvå bitar kladdkaka jag redan tryckt i mig idag.
jag märkte nyss också att min ena lilltå har svällt upp. super konstigt? den är stor, röd och gör ont. hoppas den mår bättre imorgon. börjar tolv imorgon, riktigt skönt. men skolan i övrigt är inte speciellt skön. jag känner mig så stressad av alla redovisningar som ska vara klara och prov man ska kunna att jag vill.. jag vet inte vad. men less till tusen är jag. kan jag inte bara få sova i ide till någon gång i början av juni. eller snabbspola så jag redan gjort alla fula skoluppgifter. men ne, jag måste göra allt, dag för dag. plugga och gruva mig. sommarlov kom! men jag ska inte klaga. när första lovet är här så  kommer det att gå snabbare. då har jag två lov och praktik i fem veckor, och helt plötsligt är det maj.
hopppas på att få praktisera i stockholm. isåfall blir det två veckor bara men jag, linn och rebecca är as taggade. då ska jag också passa på att köpa in en helt ny sommargarderob.
nu ska jag gå och ta en dusch sen skriva lite i min bok. vi hörs imorgon puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0