fantasy

men tjääna. jag pluggar och pluggar och pluggar men ändå känns det dom att jag inte kommer någon vart. lär jag mig något nu eller?
jag vill inte sitta och läsa dessa ybertråkiga texter. jag vill läsa till något roligt. jag vill gå någon kurs om mode och kläder, kreativitet tack! ibland känns det som att jag ska sprängas. jag har så mycket i huvudet som jag vill göra, uttrycka mig. jag vill skapa grejer. använda fantasin. ärligt talat så kommer jag spricka tillslut. jag måste få ut allt på något sätt. jag vill sy kläder. jag vill ha pengar och köpa en massa roliga tyger och bara sy de konstigaste kläderna som någonsin skapats. men först och främst måste jag lära mig sy. men det är inte så stort problem, det får mamma göra. den vecka jag är ledig, när jag egentligen har praktik, så ska jag köpa en scrapbook och skriva ut alla mina bilder jag har på kläder och stilar. riva ut alla sidor i boken från det jag ritat. sedan klippa och klistra och göra en bok full med insperation som jag har till den dagen jag har råd att köpa tyger och sy.
jag och jonas snackade om vad vi skulle göra om vi vann några miljarder kronor. då började jag fantisera och jag vill verkligen att detta ska bli verklighet! jag ska anställa folk som ska sy alla mina kläder. sen ska jag hyra globen och ha världens coolaste modevisning. en alldeles unik modevisning. senare drar jag vidare till paris och en massa andra ställen och hyr stora lokaler och får äntligen ut all min kreativitet, nöjd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0