done, two left

hej fina ni. jag ligger i min säng och vill egentligen sova men har inte så stor lust att göra det. jag har frilufsdag imorgon, likamed ledig. så det gör inte så mycket att jag är uppe nu, men som vanligt så har jag planer för imorgon ändå. egentligen vill jag till stan och köpa onödiga tyger, för 10 kr/m. kan inte låta bli när det är så billigt. men istället ska jag plugga till ett nytt prov. det är ett tjockt häfte så tänkte börja redan på förmiddagen. nu har jag bara två prov kvar! sedan ska jag också försöka fixa mig en praktikplats för fyra veckor, som kanske senare kan bli mitt sommarjobb. så jag måste tänka på att jag ska kunna tänka mig jobba där också. det är ju så svårt! har ingen aning var jag vill praktisera och jobba. vill inte vara på någon klädesbutik eller cafeé. det känns super drygt och jag blir uttråkad bara av tanken. så vad finns det för roligt jag kan göra, några tips??

och så tänkte jag bara berätta en nyhet. att jag är otroligt kär i jonas.
och här är vår första ''pussbild''.
































puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0