ännu mera gäsp


morfar, mamma, pappa och kusin.

ligger i min säng, och exakt som i förra inlägget så vill jag inte gå och tvätta bort sminket. det är så tråkigt och dessutom tar det så lång tid. för då vill jag använda ansiktsservetterna som rengör på ljupet och clearasilet också. och jag vill ju sova nu! men jag måste slita mig till toan. men först -
helgen har varit super. fredag var jag på modevisning och på amandas fest som sagt. modevisningen gjorde mig bara arg, jag vill kunna göra sådana kläder. jag vill ha en modevisning med bara mina kläder som jag gjort. någon gång ska jag ha det. punkt slut. så sanna, super duktig ju! puss. så var det amandas fest, jag hade riktigt kul. (hittade ett plagg också, wei) i början då vi satt hos amanda så gav jag nästan upp, jag var super trött. en timme innan jag kom dit hade jag sovit i tre timmar, så kanske inte hade kommit igång än. men drack lite kaffe och annat sen var jag på topp, vi drog senare till extreme. är inte så jätte förtjust i att gå ut men det var faktiskt riktigt skoj. sen nästa morgon (lördags) fick jag lov att stiga upp tidigt, slitet mm. jag, jonas, eve, mattias, gb, johan och samuel åkte ut med skotrarna. hur mysigt som helst. fick köra lite själv och det är ju så skoj, jag vill aldrig sluta. på kvällen skulle vi egentligen ha tjejkväll men det blev inte, amanda var för trött. så jag gick hem och var alldeles ensam hemma och mös framför tvn. händer inte ofta att jag får vara helt ensam hemma, och självklart varade det inte länge. bror och hans vän kom hem och förstörde min ensamma, lugna tid. de la sig ner i soffan, de är ju inte små pojkar. så de tog upp hela soffan och skiter i att jag får fötter i ansiktet och en centimeters plats att sitta på. tillslut somnade de och jag gav upp och la mig på golvet.
jonas kom till mig mitt i natten och sov hos mig, myyysälskling. han är nog bäst i hela världen.
jag vaknade imorse av mamma som kom in och väckte mig och jonas. det var dax att göra sig i ordning innan vi bar av till morfar och mormor. morfar har fyllt 85 år, så vi for och firade honom i burträsk. jag tror nästan att han inte ens visste att det var honom vi firade? haha, som när vi skulle till resturangen där vi skulle äta middag så frågade han tom "måste jag följa med?" han är så söt! och så snurrig. men en riktigt trevlig dag, med en massa ätande! godis, chips, mat, mat, kladdkaka, marängsvich, godis, aladin och ett dussin glas cola. jag tror inte ens att jag räknat upp allt.. men vissa dagar får man unna sig lite extra. ehe
nu är jag iallafall super trött efter en lång dag med mycket folk. längtar nu efter att få blunda och sooooova. ahh. och imorgon kanske det blir en plugg dag, taggat. pusshej

Kommentarer
Postat av: Johanna Ågren

Hej :) just nu lottar jag ut en GRATIS satinjacka. besök mig för mer info :) Btw, FIN BLOGG :)

2009-02-02 @ 10:30:38
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com
Postat av: JOYCE

Hey !



Var med och tävla om denna tjusiga BETTYBOOP VELOURER FRÅN H&m!



KRAM

2009-02-02 @ 12:27:26
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/
Postat av: Lollo

vad var det för modevisning, har du inga bilder att visa?

2009-02-02 @ 14:51:49
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0