ännu en lugn kväll

helgen bestod av bio (i taket lyser stjärnorna) visst heter den så? haha. och så tjejkväll. sen lördag lite skoter men mest bara slappat.
ja, i slutet har det blivit ovanligt många lugna hemmakvällar. förut var jag aldrig hemma men ville vara hemma mer. nu är det tvärt om. men mycket beror på att skolan plågar mig. plugg, plugg och plugg.
ge mig ledighet och sommar! just nu håller vi faktiskt på att fundera på att åka till bulgarien i maj, eller mamma och pappa funderar. det är kusinernas familj som först skulle iväg, så de undrar om vi vill med. hade varit super skoj! men det är inte så varmt i bulgarien i maj, så vi får se..
nu ska jag fortsätta.. gissa vad.. pluggggga. mhm. kanske kan ta och skriva ett lite roligare inlägg strax. det kommer nog snart. när jag gått ut skolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0