hejhejehhejejhehjhejhej

vad händerråå?

jag är hemma. suuper najs väder idag, vet inte vad jag vill hitta på? om det blir att bada, sola på balkongen, åka med mamma och pappa och kolla på "vår" stuga. jag vill ha den stugan! mamma och pappa har varit och kollat på den tidigare och den är super fin! fast det blir nog budgivning så vi får se hur det går. först ska jag iallafall göra mig i ordning och sedan gå en promenix till amanda för att hämta hem cykeln jag lämnade där igår. juste, igår, det var jätte mysigt. vi babblade och babblade. det är alltid kul med babbel.

                                  och här har vi, vi tre. jag, amanda, sanna.


ha en bra dag, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0