blomma

hejsan!! lite uppdatering. -som sagt så har jag varit och badat med jessica och amandam, det var super mys. sen idag har varit på nydala igen med brasa.
jag och jessica vaknade halv tre idag, sov nästan tolv timmar! chock när jag vaknade. men imorgon ska det vara bra väder igen så nu har vi ställt väckaren så vi inte missar något av det fina vädret! vet inte vad som händer imorgon. på kvällen blir det iallafall middag och lite annat roligt med sanna hemma hos amanda.
nu ska jag och jessica kolla om det finns något bra program på mtv.se att se. vi har redan sett alla paris hiltons new bff s02. as bra!! haha.
vi hörs, pusssssss!





här får ni en mycket dålig bild från stranden, hehe. men det kanske kommer bättre sen. så den här får duga för nu.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0