var snäll och sätte in en ny fin bild på mig


jag sitter just nu i mitt vardagsrum och vet inte vad som kommer göras här näst. jag vill att något stort ska hända. jag vill åka till stockholm med en massa tusenlappar, eller varför inte tillbaka till turkiet med alla igen. hade inte varit så pjåkigt. ligga på stranden och inte har något annat att tänka på än vilken glass jag ska köpa nästa gång.
inte för att jag klagar, jag har det toppen nu. men jag väntar ändå på att något ska ändras, jag vill ha lite variation.
det jag har att se framemot nu är fredagen då det blir att supa. har jag inte roligare liv än så?
jag längtar efter fredagen, och sommar, japp. och jusste, jag fyller nitton om tjugo dagar också. funderar på att ha ett litet kalas. får se hur det blir med det. men nu ska jag gå och käka vofflor med hallonsylt och glass. vi höres, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0