söndagsmys

hej. är hemma ikväll, sitter och kollar på tv med broder daniel. min helg har varit bra. fredag på x3m var super skoj, lördagen blev det mys och idag med. enda problemet jag har just nu är mitt ben. det är cp, har bara fått tvär ont och pinsamt nog måste jag halta. det är jätte obehagligkänsla i knäskålen, ska kolla upp det imorgon iallafall. har ingen aning vad det kan bero på.
det mest positiva nu är ju självklart lovet som är efter denna vecka. jag är så glad för att veckorna på coop bara springer förbi, så jag vet att denna vecka också kommer att gå snabbt. så lovet är alldeles strax här. wei!
imorgon blir det nog mest att sitta vid kassan pga min bajsknäskål. men det är kul, men fortfarande hemskt. jag blir så stressad och nervös när kön består mer än tre personer. men det är något jag måste öva på så.
ja, men jag skulle kunna babbla en massa mer men nu ska jag fortsätta se på tv. vi hörs.

ps min jonas är den finaste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0