happy birthday to me

min födelsedag har varit jätte bra, en lycklig dag. just nu känner jag mig nöjd och belåten, eller om jag bortser från den nästan sprickande magen av all tårta. jag gjorde en "emmas special cake". den bestod till mesta dels av choklad, typ bara choklad.. det var chokladkaka, marängbotten i mellan, nutella, grädde och daim. allt jag älskar på en och samma gång. fett, fett. men det var ju ändå min födelsedag!
imorgon har jag skola i en timme, som ni ser på schemat nedan, sen ska jag på stan med syster och sanna!

och juste, har fixat till min blogg lite, som ni kanske ser. men jag och eve vart inte riktigt klara, som ni kanske ser.
bordern, som det kanske heter?, (något utdraget skämt) den hann vi inte med. (som ni kanske ser)

det jag fick i födelsedagspresent;
av mamma och pappa
-parfym "cherry blossom"
-hårband
-solpuder
-hudvård "proactiv"
-mineralfondation "id, laura mercier, mary kay?"
av sanna
-presentkort på hm
av kussarnas familj
-SOLO
-marabouchoklad
av jonas
-spa på iksu

PUSS /nu nitton åriga emma

Kommentarer
Postat av: Charissa

Grattis! 19 ar en charmig alder och du har en charmig blogg ocksa!

2009-04-27 @ 22:55:08
URL: http://charissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0