vad händer?

inte mycket allsss yaooo. är uttråkad och inte speciellt sömnig alls. men det är mitt egna fel som håller mig själv uppe så länge. nog för att jag har sovmorgon imorgon men skulle iaf ha lagt mig runt 23:00-00:00. men ville inte gå till sängs innan jag fått säga godnatt till mamma och pappa som kom hem från ikea runt 23:00 tiden. sen efter det har jag inte ens försökt. har planerat det sista inför imorgon istället.
och imorgon blir det också att bygga ihop sängarna som mor och far hämtade idag. äntligen får jag slutföra mitt rum. ska som sagt fixa så sängen är på sin plats sen upp med tavlorna och hyllorna på väggen. sen det jag tycker är det roligaste, sätta ut alla dekorations grejor! men hinner nog inte så mycket imorgon. ska gå i skola till klockan 13:30 och sedan gå på stan med sanna, efter det ska jag och jonas bygga ihop min säng och så måste jag också ha tid att äta och fixa mig i ordning för kvällen. gah, har redan panik. vad ska jag ha på mig? åh en sån tönt jag är. ne då, jag är c000000l men hoppas det blir skoj iaf. ser fram emot det. på lördagkväll ska jag typ CHillah med ljnnsan mfl och söndag fika med johanna, linn och julett. müüs. men kanske borde fundera på att sova nu, kanske är en bra början genom att sluta skriva? jo, men hejdå! :D

här är bara en bild när jag är c00l typ.. yao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0