troettt

hejsan alla glada. själv sitter jag  på skolan och deppar. är inte pluggsugen alls, på något sätt. jag orkar inte ens försöka. helst av allt vill jag hem och mysa under täcket. jag vill ha feber. konstigt nog, men jag tycker det är mysigt att vara sjuk ibland. då måste man ta det lugnt och man behöver aldrig lämna sängen, mamma kommer med cola och man får käka en massa godis.
eller så kanske jag kan vara lådsas sjuk hemma, jag köper en massa godis och cola. sitter hemma hela kvällen och kramas med guddarna. men bajs, då måste jag nog plugga också. ne? eller jo. jag måste plugga när jag har tid, får dåligt samvete annars. men allså, haha vad jag svammlar. men nu är det lunch. ska käka strax.
och efter lunchen blir det att redovisa. inte så taggad nej ;p önska mig lycka till!
skriver nog ikväll igen. om jag inte är allt för sjuk hehehe ;) pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0