svåra beslut

jag har tre beslut att fatta, och jag behöver hjälp.
tar denna som första för att den måste jag göra ett beslut om nu.
1. ska jag orka åka till jonas? jag som skulle ha min myskväll med mig själv ikväll. plus att om jag ska fara måste jag tvätta håret. för jag kommer inte orka göra det när jag kommer hem. men kanske hinner jag imorgon morgon? jo det gör jag nog. men jag är också rädd att när väl klockan är 21:00 kommer jag ligga här med myror i hela kroppen av uttråkning. gah, vad ska jag göra?
2. jag har tänkt på detta ett tag nu. jag måste ha ett extra jobb och funderar på att bli kontaktperson. bra betalt och verkar som ett trevligt jobb. du får vara med en person som de väljer ut år dig efter överens stämmande intressen. du får hitta på något kul fyra timmar i veckan och du får pengar för det. det låter ju hur bra som helst. men saken är ju, tänk om det blir pinsam tystnad? jag skämmer ut mig? gör helt fel? men jag kan ju ändå inte leva utan att chansa?
3. den tredje är igentligen jätte fjantig, eller jag har varit rätt så fjantig på alla tre men.. jag gruvar mig så mycket för detta. det är så att jag har en redovisning på torsdag, ensam, ett säljsamtal, inför hela klassen. "ja, hejsan! jag heter emma och ska sälja denna JÄTTE FINA sak, för den är SÅ BRA". skämmigt ja, ska jag göra det inför läraren och skylla på att jag har mycket problem att redovisa ensam eller ska jag bara göra det? det hade varit lugnt om jag hade en någorlunda normal klass. jag har typ sju stycken i klassen som går att prata med. jag får alltid denna otur med klasser. eller är det kanske jag? ne, för i sjuan hade jag faktiskt en bra klass ;p
men men! hjälp mig iaf. pussss

och jusste, stör mig bara på det så mycket. ett stavfel på förra inlägget. ofcourse! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0